Ömer (13) gıcık falan ama büyüyor şu an ve sanırım karakteri oturunca çok güzel olucak. Annem ömere sürekli “kızlara nazik davranılır, anlayışlı davranılır, dikkat edilir” tarzı şeyler söylüyor, yani Ömer bu laflarla büyüyüp bu şekilde yetişiyor. Dün akşam çektiğim videoda “bir şey söylemek ister misin” dediğimde “seni seviyorum” deyişinde hissettim bunu. Az önce de parmağımı minicik kestim, bir damla kanadı. Ömere göstermeye gittim, oturduğu yerden kalktı ve bir parça peçete verdi, “yara bandı lazım sanırım” dedim. Çekmecesinden bi tane yara bandı çıkardı ve parmağımı kendi sardı, onu öyle görünce duygulandım çünkü erkek diye büyüdüğünü, güçlü olduğunu göstermeye çalışırken kalbinin yumuşaklığı her zaman görünmüyor. Centilmenliğine duygulanınca dudağımı büzdüm minik, sımsıkı sarıldı bi de… (bi de erik yıkayıp getirmiş. Yicem.)
May 26
at
2:24 PM
Relevant people
Log in or sign up
Join the most interesting and insightful discussions.