Tijd dat er aandacht komt voor de bevindingen van o.m. microbiologen Stefan Lanka en Marc Bailey. Als je een echte wetenschapsjournalist bent dan besteed je serieuze aandacht aan deze microbiologen.
De virologie is vanaf de 'hypothese' van Pasteur een pseudowetenschap gebleken. Deze onderzoekers leggen dat haarfijn uit.
Het is ontstellend dat deze onderzoekers genegeerd worden. Laat staan dat er discussie mogelijk is. Te veel waarheid waarschijnlijk die het virusparadigma onderuit haalt.
Feb 1
at
11:22 AM
Relevant people
Log in or sign up
Join the most interesting and insightful discussions.