Home
Subscriptions
Chat
Activity
Explore
Profile
Create
Make money doing the work you believe in
Start your Substack
Learn more
For you
ワダツミみなと@AIとガチ喧嘩しながら創作してる人
2d
海神-ワダツミ-観測所
初めまして☺️
どのかつおくんも可愛いです!あえて一番と言うなら、おにぎりが好きです🥰頭の上がモリッてしてるのがキュート過ぎます‼️
Jun 20
at
11:57 AM
Relevant people
Log in or sign up
Join the most interesting and insightful discussions.
Start your Substack
Sign in
Get app
This site requires JavaScript to run correctly. Please
turn on JavaScript
or unblock scripts